• Главният пивовар на Гларус Крафт Трейдинг Деян Иванов пред в. Дневник: "Инвестираме в разширяване и нови продукти"

      • "Това, че сме относително по-големи ни дава възможност да поддържаме по-ниска за крафт сегмента цена и да сме достъпни за по-широк кръг хора"

        Разговаряме с главни пивовар на Гларус Крафт Трейдинг Деян Иванов:

        Г-н Иванов, Гларус вече е почти ветеран на пазара на крафт бирите, какви са актуалните позиции на марката?

        Гларус се появи преди около три години и оттогава регистрираме стремглав растеж ежегодно, което както казвате се отразява и върху видимостта на марката - има я на все повече места. Разбира се, този растеж ни поставя непрекъснато разнообразни предизвикателства по управлението му - от технологични до административно, но - ние сме амбициозна компания и сме твърдо решени да се справим.

        Относно актуалните позиции, може би няма да е смело да кажа, че в момента Гларус е най-голямата и разпознаваема крафт бира и особеното при нея е, че освен до твърдите крафтъри достигаме и до много хора, които не са чак толкова изкушени от крафт сегмента, но просто търсят качествена бира.
        За това ни помага и факта, че присъстваме в големите вериги, което за много други крафт бири е непостижимо.

        На какво отдавате успеха на Гларус?

        Смятам, че се появихме на пазара в точното време - когато крафт сегмента тръгна нагоре, започна да се шуми, да се отварят места, да се търси и говори за крафт бири и стилове. Моментът беше назрял за българска крафт бира и ние бяхме там. Но има и още нещо - ние бяхме първата пивоварна, която успя да достигне до по-широка аудитория поради простата причина, че ние инвестирахме в това да сме малко по-големи, с по-голям обем и респективно успяхме да предложим една доста по-изгодна за крафт цена. По този начин направихме бирата по-общодостъпна. Ние сме единствената микропивоварна, която може да захрани с продукция модерната търговия, просто имаме капацитет. Което пък отново разширява кръгозора. Освен това с по-ниските цени бяхме допуснати в повече заведения, което е трудно за по-малките.

        Освен това инвестираме много пари в поддръжка на качеството - лабораторни уреди, най-нова техника, тоест ние чисто технологично сме по-напред от другите микропивоварни, което ни позволява да правим продукт с едни и същи качества в продължителен период от време, а не всяка варка да е различна от предишната.

        Какво ново да очакваме от Гларус в близко бъдеще?

        Имаме много нови идеи и желание за нови продукти и дотам ще стигнем. На първо време пред нас стои като задача това да се разширим технологично. Инвестираме в подобряване на производствената база, което ще повиши технологичния капацитет и ще стабилизира процеса.

        За нова година все пак планираме един лимитирана серия коледен стаут, в премиум серията ни Signature. А след технологичното разширяване, можете да очаквате много нови бири, включително и крафт лагер, което вярвам, ще бъде доста интересно предложение за любителите.

        И накрая, какво е вашето послание към крафт общността у нас?

        Да продължават да поддържат българската крафт бира, нашите микропивоварни заслужават уважение и подкрепа, за да развиват българския крафт сегмент.

         

        http://www.dnevnik.bg/pr_sfera/2017/10/24/3064450_investirame_v_razshiriavane_i_novi_produkti/

      • « 2017
        « Ноември
        30 31 01 02 03 04 05
        06 07 08 09 10 11 12
        13 14 15 16 17 18 19
        20 21 22 23 24 25 26
        27 28 29 30 01 02 03
    Персонализирано търсене
    Мрежата
     
     
     
    Персонализирано търсене
    Мрежата
     
     
     
    • Copyright © 2015 ДОРОВСКИ ИНВЕСТ ООД

    • Уебсайт от Exsitee